5:46 AM

Rakyat Malaysia sopan, tetapi tidak ketika.....

Bismillah..

Rakyat Malaysia sopan.. tetapi tidak ketika...

To be continued..

Saya tinggalkan untuk persoalan

Wallahua'lam

9 silent voices:

kilah said...

heh..lekas hapdet..
knp tkde nama author erk..

Abdul Munir Sanusi said...

mungkin die hard fan of nur kasih. banyak sangat continued

Fez said...

dah tau ape kesinambungan die. cepatla sambung pengajaran die. hehe.

Btw, ade ke member SOL yang 'kipas susah mati' nur kasih? hehe..

ishikawa said...

alamak.. tak surprise la kat fez

'kipas susah mati' nur kasih?

Ade ke kawan2?

kawan2 SOL : takdeeee...

ainshams said...

aku rase, 'Nur Kasih' akan dpt anugerah utk Anugerah Skrin 2010.. (kipas-susah-mati kah..??) lol~

ainshams said...

utk entry seterusnya, sile jelaskan.. apekah takrif bersopan.. ape kayu ukur yg mengatakan seseorang itu bersopan atau tidak.. apakah keadaan yg membolehkan seseorang itu boleh utk tidak berkelakuan sopan.. hendaklah tidak kurang dr 50patah kata.. (aku rs cam soklan pekse plak..huhu)

Fez said...

Haha.. Ain, hg igt nak gubah perlembagaan ke ape.. x pun mesyuarat agong. kayu ukur, takrif.. haha..

ishikawa said...

YB ain yang dihormati..

huhu..

permintaan cik YB amat sukar untuk dilaksanakan

terima sahaja lah ye apa yang akan saya hidangkan pada entry selepas ini..

mohon maaf =P

Abdul Munir Sanusi said...

welcome to kak ain ke alam blog